Selkokielinen info
Kuopiorock järjestetään 23.-25.7.2026. Tapahtuma kestää kolme päivää, ja se järjestetään Väinölänniemellä Kuopiossa.
- Kuopiorock on 23.–25.7.2026.
- Paikka on Väinölänniemi Kuopiossa.
- Liput vaihdetaan rannekkeiksi.
- VIP-alue ja anniskelualueet ovat vain täysi-ikäisille.
Voit ostaa liput verkosta: Liput.
Kun tulet alueelle, vaihdat lipun rannekkeeksi.
Voit ostaa myös VIP-lipun.
VIP-lipulla pääset festivaalialueelle ja VIP-alueelle.
VIP-alueella on omat WC-tilat ja ravintolapalvelut.
Ranneke on henkilökohtainen.
Kadonnutta tai rikkinäistä ranneketta ei vaihdeta uuteen.
Haluamme, että tapahtuma on turvallinen.
Teemme turvallisuussuunnitelman yhdessä viranomaisten kanssa.
Noudatamme ajankohtaisia ohjeita.
Pidämme alueen siistinä koko tapahtuman ajan.
Alueella on käsien desinfiointipisteitä.
Pääset alueelle helpoiten kävellen.
Voit tulla myös pyörällä.
Taksit ja bussit kulkevat tapahtuman aikana.
Pääporttien lähellä on taksitolppa.
Avustaja pääsee tapahtumaan maksutta.
Avustettava ja avustaja tulevat sisään samaan aikaan.
Avustaja saa rannekkeen.
Jos sinulla on VIP-lippu, avustaja pääsee myös VIP-alueelle.
Alueella on inva-WC.
Alueella on myös invakoroke.
Kuopiorockilla ei ole omaa leirintäaluetta.
Lähin leirintäalue on Rauhanlahdessa.
Haluamme järjestää vastuullisen tapahtuman.
Teemme tapahtuman paikallisten kumppanien kanssa.
Ekologisuus on meille tärkeää.
Olemme tehneet vastuullisia valintoja vuodesta 2016.
Jos sinulla on kysymyksiä, voit lähettää sähköpostia.
Sähköposti: tapahtumat@nelonenmedia.fi