Selkokielinen info

Kuopiorock järjestetään 28.–31. heinäkuuta. Tapahtuma kestää kolme päivää, ja se järjestetään Väinölänniemellä Kuopiossa.

Tapahtuman suositusikäraja on 12 vuotta. VIP-liput ja anniskelualueet ovat vain täysi-ikäisille.

LIPUT

Liput tapahtumaan voit ostaa täältä. Kaikki pääsyliput vaihdetaan rannekkeiksi. Tapahtumassa on myös VIP –lippu. Se sisältää pääsyn festivaalialueelle, sekä VIP-alueelle. VIP –alueella on omat wc-tilat sekä ravintolapalvelut. Rannekkeet ovat henkilökohtaisia. Emme korvaa kadonneita tai rikki menneitä rannekkeita.

OHJELMA

Tapahtuman artistit julkaistaan lähempänä tapahtumaa.

TERVEYSTURVALLISUUS

Meille on tärkeää, että tapahtuma on turvallinen kaikille. Suunnittelemme tapahtuman yhteistyössä viranomaisten kanssa. Noudatamme ajankohtaisia ohjeistuksia. Alueen siivousta on tehostettu, sekä käsien desinfiointipisteitä on lisätty runsaasti. Tule tapahtumaan vain terveenä! Me kerromme lisää turvallisuudesta lähempänä tapahtumaa.

SAAPUMINEN

Tapahtumaan saavut helpoiten kävellen. Tapahtuma-alueelle pääsee myös pyörällä. Kuopion Taksiykköset palvelevat tapahtuman asiakkaita. Meillä on myös pääporttien lähellä oma taksitolppa. Lisäksi Vilkun bussit kulkevat koko tapahtuman ajan.

ESTEETTÖMYYS

Jos lipun ostaja tarvitsee avustajaa tapahtumiin, avustaja pääsee ilmaiseksi sisään. Ota mukaan vammaiskortti tai muu tosite, jotta avustaja pääsee alueelle. Tapahtuma-alue on helppokulkuista. Alueella on myös inva wc-tilat ja invakoroke.

MAJOITUS

Kuopiorockissa on leirintäalue. Se sijaitsee Kuopionlahden kentällä. Leirintäalueelle täytyy ostaa leirintälippu. Sen lisäksi leirintäalueelle tarvitset joko

  • Telttapaikan
  • Caravanpaikan
  • Autopaikan tai
  • Linja-autopaikan.

Leirintäalueella on käytössä WC:t ja suihkut.

Leirintäalueen lisäksi voi majoittua lähellä sijaitsevissa hotelleissa. Katso lisää vaihtoehtoja täältä.

VASTUULLISUUS

Olemme tehneet työtä vastuullisten tapahtumien eteen. Kuopiossa rokki kuuluu kaikille, joten tapahtuma on ikärajaton. Ekologisuus on myös meille tärkeää. Kuopiorockissa käytetään vain vihreää sähköä. Tapahtuma on myös tehnyt vastuullisia valintoja jo vuodesta 2016. Kuopiorock tehdään paikallisten kumppanien kanssa. Kumppaneina toimii esimerkiksi K-Citymarket Päiväranta ja Lähi- Tapiola Savo.

Kysymyksiä tapahtumasta voi laittaa sähköpostiin osoitteeseen: info@kuopiorock.fi .

Tapahtumassa mukana